Friday, July 10, 2009

At My Granny House














One day, I go back to my grandma house. All our unties prepare the food. My grandma house is made of wood. In front my grandma house is sandy. That evening, I play with my cousins. Its a happy day.

Saturday, July 4, 2009




Ini ialah rama-rama yang kecil. Tak lah kecil sangat. Yang pertama tu ialah rama-rama yang ada mata dua besar. Yang kedua tu pulak ialah rama-rama ekor tajam. Yang ketiga pulak rama-rama empat mata dan putih. Rama- rama ni ayah saya yang tangkap gambar di belakang rumah. Yang kita cakap tu bukannya nama rama-rama itu. Itu kita hentam aja ahahha...

Saturday, June 20, 2009

An Injurt Pigeon











One evening, a pigeon come to my house. The pigeon is very tame. I touch the bird with my hand. The bird does not fly away. The bird looks very weak and hungry. I give the pigeon some food to eat. After the pegeon eats the food the bird still stay at my house. I look closer at the bird and notice that one of the wing has some missing feathers. Only then I realise the bird cannot fly. So I allow the pigeon to stay in my house. I give the bird a basket to sleep in. When I wake up I release the bird from the basket and the bird gone away. The bird never come back again. I wish the bird grow its feather and fly back to my house again...

Saturday, May 30, 2009

Sparkling Lamp Post

videoThis video is taken by my father on Saturday night.The lamp post suddenly burn and catch fire.Bright spark can been seen from my house.The wire burn until it broken and fell to the ground.TNB workman arrived and repair the cable.The electricity back to normal again at 2a.m. but I already fell asleep...

Friday, May 29, 2009

In Front Of My House....


Inilah kawasan rumahku..bukan kecik tu je ada lagi dekat depan rumah..see macam taman je ek kalau nak tengok betul-betul ada tuu..nak tengok jelas lagi nampak tak cantik sangat sebab tu lah aku bagi gambar je!.hahaha..

Saturday, May 23, 2009

Pokok Kacang Saya

Cantiknya pokok kacang ni... nama jer pokok kacang tapi tak nampak pun...pokok ni di tanam dalam pasu plastik...nak jadi besar punya lah lama!!.tengok masih kecik tu jer...minggu lepas balik kampung lupa nak siram habis nak mati dah pun pokok tu.. daunnya warna kuning..balik dari kampung terus pergi siram...lepas seminggu jadi hijau balik tetapi campur warna kuning..itulah ceritanya...